Saturday, June 19, 2010

shila jadik chef!

nak gelak!!!gelak guling2.....hikhikhikhik!!!! tahniah la buat Bff's Shila J...da pandai wat kuih!!ahaks.....xleyh terima ngn cara dia!!di mana dia telah berkungsi resepi n cara2 membuat "kek Koko".do dlm personel blog dia..adeesh!!aku siap gambarkan betapa hebat nye my Bff pakai topi tinggi....mesti pale termasok kan?? :)

sebenarnya, xla kagum mana ngn kehebatan dia dlm membuat kuih tue...tp cm lawak la dengar dia masok dapor + siap ajor org msak!!hahaha~~ my Bff tue kaaaaan,,selalu je argue me biler kitowang wat kije dapoo...lepas tue, dia slalu story dia mls masok dapoor...lepas tu lagikan dia suka je org masakan utk dia..ahaha..

pernah sekali tue (i tot that a 1st and last experienced) dia prepared bekpes "tempe goreng" utk family dia..smapaikan mak dia leyh terkejooot..aku dengar story dia pon aku terkejut bagai nak rak..ahahaa...sian Mr Gummy dia nnti... bluuweek shila..sorry beb, ko wat aku tersenyum arini..sampaikan aku kene publish ur story kt public...

shila..sharing is caring..caring is loving..loving is unpretending!! :p