Monday, November 2, 2009

diary 2/11/2009

ngantok nye...jam dah menunjukkan pukul 1.03 pg...semakin sunyi suasana malam...kedinginan malam mule menusuk sampai ke tulang..

Bg aku, nak x nak..hari nie mesti gak kene tulis blog..dr pg sampai ke malam, ade saja hal yg ku lakukan..

pagi..
seperti biasa, jam 10pg, bermula lah kehidupan seorang pelajar...research dah siap..and now bz kene wat thesis..payah betoi!!sebelum tggungjawab itu dimulakan, ape lg FB la beb...update comment!

tgari..
Sorry kpd salah seorang "Hamba Allah--maaf nama dirahsiakan",kerana aku telah melukakan hatinya..bukan niat utk mempermain dan menolak cintanya, tp percayalah sebenarnye kite xde jodoh dan mungkin aku bukan yg terbaik utk nye.."MAAFKAN saya..."

malam..
Jumpa 2 org member lama (wan dan andy)..wan nampak makin ceria kerana hari bahagianya bakal menjelma sebulan shj lg..TAHNIAH, semoga Allah panjangkan jodoh kalian dan mendapat zuriat yg bebaik cm I..heehehee...Si Andy plak, muke makin bulat dan kulit agak putih sedikit berbanding 5 tahun lepas...
to paan dan Mus, sorrie ea..next time i will meet u,,insyaallah (erm terpaksa tolak pelawaan si Mus -ex classmate time matrix, dan paan -kwn dr batu pahat) kerana temu-janji bersama wan dan andy telah diaturkan ..


>>>bukan mudah untuk menjadi seorang dewasa yang matang...andai ada tersilap kata, terburuk laku "ingin ku rendahkan keegoan ku memohon maaf kerana aku insan biasa yang tidak terlepas melakukannya..MAAF"